بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حاشیه های پیوستن پژمان نوری به استقلال

http://axgig.com/images/55173304863448836479.jpg

صادق درودگر در مورد صحبت‌هاي پژمان نوري عنوان کرد: من نمي‌خواستم به احترام مردم ملوان برخي حقايق را بگويم،اما آنقدر اين بازيکن پاي خود را از گليمش بيشتر دراز کرد که مجبور شدم برخي موارد را بيان کنم.
وي ادامه داد: دروغگو مشخص است که چه کسي است شما که مي‌گفتيد عکسي وجود ندارد عکسي که هم اکنون مي‌بينيد اين است که ما با هم در فرودگاه بوديم. دروغگو تو هستي که براي فريب افکار عمومي ملوان هر موقع پول نداشت تو آن را تنها گذاشتي. يک بار به پگاه رفتي يک بار به پرسپوليس يک بار به امارات و حالا هم به استقلال رفتي.
مديرعامل باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: زماني که ملوان وضعش خوب است تو با اين تيم هستي براي اينکه از حقيقت فرار کني مسائلي را جلوتر عنوان مي‌کني ما در جلسه‌اي که با تو قرارداد بستيم سرمربي تيم، ارسطو عزتيان مدير رسانه‌اي که دوست صميمي توست، اسکندري، کرامتي حضور داشتند و همه ديدند و مي‌توانند شهادت دهند.
وي ادامه داد: من انزلي‌چي نيستم اما مثل مرد از اين تيم حمايت کردم. اگر مي‌رفتم تيم تعطيل مي‌شد، اما ايستادم و به بهترين شکل تيم را جمع مي‌کنم. آدم‌هايي مثل تو که در ديدار با پگاه با انگشت علامت زشتي را به هواداران نشان مي‌دهند بعد مصاحبه مي‌کني و مي‌گويي انزلي‌چي نيستم براي هواداران مشخص است.
درودگر تاکيد کرد: بدان خورشيد پشت ابر نمي‌ماند.تو از ‌اين ناراحتي که مردم انزلي از تو انتقاد مي‌کنند که چرا تيمت را تنها گذاشتي. براي تو آنقدر پول مهم بود که حتي حاضر شدي به تيم رقيب هم بروي.اميد مردم را نااميد کردي. در کدام شرايط حساس بودي که تو از ملوان حمايت کرده‌اي. با ديدن اين عکس‌ها مشخص مي‌شود که چه کسي دروغگوست. اگر با ما قرارداد نبستي و 700ميليون نگرفتي کساني هستند اين موضوع را شهادت دهند.
مديرعامل ملوان اظهار داشت: تو يک پول‌پرست هستي و اگر به اين مصاحبه‌هاي خود ادامه دهي دفعه بعد بايد با وکيل باشگاه روبرو شوي. به آقاي فتح‌الله‌زاده هم توصيه‌اي دارم که به علت اينکه دچارمشکل نشود، از هم اکنون جلوي اين بازيکن را بگيرد. خواهش مي‌کنم که اجازه ندهد او اينگونه رفتار کند تا ما مجبور شويم به کميته انضباطي شکايت کنيم و مسائلي بين باشگاه‌ها به وجود بيايد.
بزرگترین پیروزی:خوب خود نوري هم در طي مصاحبه اي اعلام کرده بود که چند دقيقه با درودگر در فرودگاه صحبت کرده!
اينکه نيازي به اين همه داد و فرياد و عکس به اشتراک گذاشتن نبود!
درودگر اگر واقعا راست مي گويد چرا برگه قرار داد نوري را رسانه اي نمي کند!
نکته:اگر قرار دادي در کار بود مطمئنا زودتر از اين حرفها اين کار را مي کرد!اين عکس هم معلومه تازه از يک هوادار ملوان دستش رسيده که سريعا در اختيار رسانه ها قرار داده!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,فصل نقل و انتقالات,پژمان نوری,ملوان انزلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com